AltresIVAM Centre Julio González

L’IVAM organitza un concurs de fotografia en Instagram per a celebrar el seu 30é aniversari.

ETIQUETA: #IVAM30

TEMA: IVAM: exposicions, arquitectura, edifici, visitants, col·lecció d’obres…

PLATAFORMA: Instagram

DATA: El termini per a participar comença el 7 de març 2019 i finalitza el 7 d’abril 2019

CONDICIONS:
• Seguir el compte de l’IVAM en Instagram @GVA_IVAM
• Compartir en el teu propi compte la foto amb l’etiqueta #IVAM30
• No hi ha límit de fotografies per participant
• Les fotos es compartiran en stories del museu.
• La foto amb més ‘m’agrada’ en el seu propi compte d’Instagram serà la guanyadora.
• El guanyador s’anunciarà el dia 8 d’abril en el instagram de l’IVAM
• Una vegada anunciat el guanyador haurà d’escriure un missatge privat a l’adreça d’ ivam@ivam.es identificant-se.
• Si passats 7 dies des de la publicació del guanyador aquest no es posara en contacte amb l’IVAM, s’entendrà que rebutja el premi i per tant, el guanyador serà el segon classificat.
• La fotografia guanyadora i les 3 finalistes es publicaran en la pàgina web de l’IVAM.

PREMI: L’IVAM farà lliurament al guanyador del carnet d’Amic de l’IVAM vàlid per a un any, un menjar per a 2 persones en el restaurant Mascaraque IVAM i un catàleg d’art editat pel museu.

EducacióTallersIVAM Centre Julio González

Aquesta proposta familiar és un recorregut en el qual uns personatges, a partir d’una sèrie de pistes i de xicotetes accions, ens convidaran a descobrir què és un museu, què podem trobar en ell i per a què serveix.

Es tractarà de mirar des d’una altra perspectiva per a poder veure coses que, observades de la forma habitual, passarien inadvertides.

Dates: 7 i 21 de desembre de 2019 (* Dia 21 de desembre es realitzarà una filmació de l’activitat. Es requeriran premisos d’imatge i veu)

Dies i hora: dissabtes a les 12.00 h

Duració: 1 hora

Dirigit a: famílies amb xiquetes i xiquets de 3 a 6 anys.

Aforament màxim: 20 persones entre xiquetes, xiquets i adults

Inscripcions: 15 minuts abans del taller en el mostrador del vestíbul

Disseny: Marga Socias

Execució: Teresa Mata i Ana Sánchez

Taller gratuït

Col·labora:

CàtedraIVAM Centre Julio González

Conferència Il Corpo della Cittá  a càrrec de Rosa Tamborrino

Rosa Tamborrino és Catedràtica d’Història de l’Arquitectura en el Politècnic de Torí (Itàlia) on imparteix classes de “Història urbana digital” . És Presidenta de la “Associació Italiana d’Història Urbana” (AISU), membre del Comité de direcció de la “Associació Italiana d’Historiadors d’Arquitectura”, del Museu d’Història Urbana, del Consell Urbà Municipal de la ciutat de Torí, i co-directora de l’Escola d’estiu del Programa “Cultural Heritage in Context. Digital for the Humanities” de UCLA. En l’actualitat dirigeix el grup d’investigació europeu “*Horizon RURITAGE” (Rural regeneration through systemic heritage-led strategies). Ha sigut Professora visitant en la University of Califòrnia, Los Angeles, el Harbin Institute of Technology-la Xina, la École dones Hautes Études en Sciences Socials de París, entre altres centres.

Entre les seues publicacions: ‘Pour regarder. Le Corbusier, Guido Guidi’, in G. Guidi, Le Corbusier 5 Architectures (Heidelberg: Kehrer Verlag, in press); R. Tamborrino, W. Wendrich, ‘Cultural heritage in context: the tremps of Nubia, digital technologies and the future of conservation’, Journal of the Institute of Conservation (Rouletdge, 2017); R. Tamborrino, F. Rinaudo, ‘Creative Mapping Landuse and Human Activities: From the Inventories of Factories to the History of the City and Citizens’, In World Academy Of Science, Engineering And Technology, (2016); “Digital Urban History. Telling the history of the city at the age of the ICT revolution”, (Ed., University of Roma Tre, 2014); ‘Searching for a state-of-the-art public space: city museums among archives and networks’, Planning Perspectives (2012); Parigi nell’ Ottocento. Cultura architettonica e città (Marsilio, 2005); Le Corbusier. Scritti, Fotografie di Guido Guidi (Einaudi, 2003)

CÀTEDRA D’ESTUDIS ARTÍSTICS. SEGLES XX/XXI

Càtedra d’Estudis Artístics (IVAM-UV-UPV-UMH)

Directores:  Giulia Colaizzi / Marina Pastor

Esta col·laboració entre la Universitat de València UV, la Universitat Politècnica de València UPV, la Universitat Miguel Hernández d’Elx i l’IVAM, pretén ser un focus d’investigació, estudi i difusió de l’art visual dels segles XX i XXI. El seu objectiu serà en aquesta segona edició animar la reflexió sobre la vida de les imatges tant en el món de l’art com en el de la vida social, inclosa la imaginària. Ho farà amb amplitud de mires i evitant restriccions acadèmiques, artístiques o tecnològiques, però, això sí, enriquint-se i aprofitant quants suports acadèmics, museístics i institucionals estiguen al seu abast. Per aquesta raó, la seua organització en l’IVAM resulta propícia en la mesura en què pot enriquir les seues activitats, amb la reflexió sobre les exposicions, instal·lacions o conferències, així com dels cicles de projeccions.

TEMA DE ESTUDIO

“Cos, imaginari social i cultura visual”

L’àmbit de la visualitat, en el sentit explícit del seu valor cultural, de la seua producció i interpretació, ofereix, des de l’experiència estètica i la producció artística, un espai que és propici per a l’estudi dels diferents significats i els diversos interessos que conformen la construcció identitària dels subjectes, sobretot pel que fa a la producció d’imatges del cos. Proposem investigar les característiques del camp de la imatge –en els seus continguts, els seus mètodes i les seues relacions- a través de la producció de l’imaginari social i les seues formes de difusió. Una teoria crítica sobre els media i les seues expressions es constitueix com un camp en què analitzar els discursos sobre el cos i en el qual realitzar una aportació crítica vinculada al seu desenvolupament en el mitjà social. Partint d’aquestes premisses, ens proposem revisar, en el Programa de la Càtedra d’Estudis artístics de l’IVAM, durant els pròxims dos anys, els creus i controvèrsies de la perspectiva de gènere oberta pel feminisme i els Gender Studies, en la seua confluència amb disciplines com els estudis visuals i la crítica cultural. Donat el cúmul de temes que obri aquesta problemàtica, posarem l’accent en la representació visual i audiovisual de la corporeïtat, treballant sobre els diferents conceptes de cos, les seues representacions i les seues relacions amb els imaginaris, amb l’entorn urbà i l’arquitectura, amb l’entorn natural i les noves ecologies, amb la configuració dels cossos des de les teories decoloniales i epistemologies del sud, i atendrem especialment la seua relació amb la biopolítica, l’economia dels afectes i les guerres quotidianes obertes per les tecnologies socials de gènere, proposant desentranyar discursos visuals crítics o de resistència.

 

VisitesIVAM Centre Julio González

Recorregut a l’exposició Temps Convulsos. Històries i microhistories en la col·lecció de l’IVAM a càrrec  Mª Jesús Folch, co-comissaria de l’exposició.

Activitat gratuïta. És necessari inscriure’s 15 minuts abans del començament de la visita en el mostrador situat en l’Hall d’entrada a l’IVAM. Places limitades (se seguirà l’ordre d’inscripció).

Relacionats

Temps convulsos

13 feb. 2019 – 24 mai. 2020
Col·leccióIVAM Centre Julio González
VisitesIVAM Centre Julio González

Recorregut a l’exposició a càrrec de l’artista Paco Roca.

Activitat gratuïta. És necessari inscriure’s 15 minuts abans del començament de la visita en el mostrador situat en l’Hall d’entrada a l’IVAM. Places limitades (se seguirà l’ordre d’inscripció).

Relacionats

Paco Roca. El dibuixat

07 mar. 2019 – 30 jun. 2019
IVAM ProdueixIVAM Centre Julio González

Conversa amb motiu de l’exposició “El dibuixat. Paco Roca”

07 mar. 2019
ConversesIVAM Centre Julio González
ConversesIVAM Centre Julio González

Conversa entre Paco Roca i el crític de còmics Álvaro Pons, amb motiu de l’exposició El dibuixat. Paco Roca en la Galeria 6 de l’IVAM.

El dibuixant Paco Roca (València, 1969), Premi Nacional de Còmic en 2008, ha realitzat un projecte específic per a la galeria 6 de l’IVAM aprofitant el 30 aniversari del museu. De nou s’aposta per reivindicar el còmic com una disciplina artística que ha de tindre un espai en l’Institut Valencià d’Art Modern.
El treball de Paco Roca per a l’IVAM desenvolupa una profunda reflexió sobre la relació entre una i el seu creador, explorant la vida de la creació més enllà del moment de la seua concepció. Les pàgines d’aqueix còmic seran les pròpies parets de la galeria i el còmic es fusionarà amb la galeria i amb tot el museu.
Els inicis de Paco Roca com a il·lustrador es van vincular a la publicitat i el disseny gràfic, per a posteriorment desenvolupar una carrera d’èxit en el camp del còmic que, des de les pàgines de la revista El Víbora on va publicar les seues primeres històries li han portat a collir els premis més importants del còmic amb les seues novel·les gràfiques, com el premi Nacional de Còmic que va obtindre amb Arrugues (2007). Encara que la seua obra ha protagonitzat diverses exposicions antològiques, El dibuixat és el seu primer projecte desenvolupat directament per a un museu.

Relacionats

Paco Roca. El dibuixat

07 mar. 2019 – 30 jun. 2019
IVAM ProdueixIVAM Centre Julio González
CàtedraIVAM Centre Julio González

Una revolució emmascarada: màscares, xamans i visions

Servando Rocha juga amb paranys: va d’un costat a un altre, usurpant els territoris reservats a l’art (Dadá, Bauhaus, surrealisme…) per a endinsar-se en la cultura popular, en la música, la literatura o el cinema. Usant com a pretext la màscara, connecta idees i conceptes fonamentals en el món actual com l’anonimat, el visible i invisible, la naturalesa del terror i les usurpacions, la multitud o la manera en què narrem la tradició de les causes perdudes. Construeix, en definitiva, una història del nostre temps contada a través de la canviant figura de l’emmascarat, aqueix etern acompanyant dels nostres somnis i obsessions, pors i passions. Un malson, un somni fet realitat, un símbol o l’ombra que sempre va ser i, al mateix temps, continua sent

Servando Rocha és escriptor, editor (La Felguera Editores i Agente Provocador, el seu magazine) i activista cultural. Participa des de fa més de dues dècades en diferents expressions radicals relatives a la creació artística i l’activisme polític. Les seues investigacions són una espècie de recorregut a través d’una història, moltes vegades quasi secreta, del subcultural i la violència en la cultura dominant. Especialista en moviments d’avantguarda i contracultura. En la seua obra cobra una gran importància el significat d’història, memòria oral i historicisme. Són freqüents les connexions entre successos distants temporalment entre si, el mateix que entre personatges d’àmbits diferents. D’una forma deliberada reactualitza el mateix concepte de «memòria històrica» per a fer que els morts del passat es passegen pel present dels vius. En els últims anys ha publicat nombroses obres, entre les quals destaquen La Facción Caníbal. Historia del vandalismo ilustrado; Nada es verdad, todo está permitido. El día que Kurt Cobain conoció a William Burroughs o El Ejercito Negro. Un bestiario oculto de América, entre altres. La seua última obra és la novel·la La Horda. Una revolución mágica. Algunes de les seues obres han sigut publicades a França. Ha prologat a autors com Alan Moore, Hakim Bey, Jon Savage, William S. Burroughs o Aleister Crowley.

www.servandorocha.com

 

CÀTEDRA D’ESTUDIS ARTÍSTICS. SEGLES XX/XXI

Càtedra d’Estudis Artístics (IVAM-UV-UPV-UMH)

Directores:  Giulia Colaizzi / Marina Pastor

Esta col·laboració entre la Universitat de València UV, la Universitat Politècnica de València UPV, la Universitat Miguel Hernández d’Elx i l’IVAM, pretén ser un focus d’investigació, estudi i difusió de l’art visual dels segles XX i XXI. El seu objectiu serà en aquesta segona edició animar la reflexió sobre la vida de les imatges tant en el món de l’art com en el de la vida social, inclosa la imaginària. Ho farà amb amplitud de mires i evitant restriccions acadèmiques, artístiques o tecnològiques, però, això sí, enriquint-se i aprofitant quants suports acadèmics, museístics i institucionals estiguen al seu abast. Per aquesta raó, la seua organització en l’IVAM resulta propícia en la mesura en què pot enriquir les seues activitats, amb la reflexió sobre les exposicions, instal·lacions o conferències, així com dels cicles de projeccions.

TEMA DE ESTUDIO

“Cos, imaginari social i cultura visual”

L’àmbit de la visualitat, en el sentit explícit del seu valor cultural, de la seua producció i interpretació, ofereix, des de l’experiència estètica i la producció artística, un espai que és propici per a l’estudi dels diferents significats i els diversos interessos que conformen la construcció identitària dels subjectes, sobretot pel que fa a la producció d’imatges del cos. Proposem investigar les característiques del camp de la imatge –en els seus continguts, els seus mètodes i les seues relacions- a través de la producció de l’imaginari social i les seues formes de difusió. Una teoria crítica sobre els media i les seues expressions es constitueix com un camp en què analitzar els discursos sobre el cos i en el qual realitzar una aportació crítica vinculada al seu desenvolupament en el mitjà social. Partint d’aquestes premisses, ens proposem revisar, en el Programa de la Càtedra d’Estudis artístics de l’IVAM, durant els pròxims dos anys, els creus i controvèrsies de la perspectiva de gènere oberta pel feminisme i els Gender Studies, en la seua confluència amb disciplines com els estudis visuals i la crítica cultural. Donat el cúmul de temes que obri aquesta problemàtica, posarem l’accent en la representació visual i audiovisual de la corporeïtat, treballant sobre els diferents conceptes de cos, les seues representacions i les seues relacions amb els imaginaris, amb l’entorn urbà i l’arquitectura, amb l’entorn natural i les noves ecologies, amb la configuració dels cossos des de les teories decoloniales i epistemologies del sud, i atendrem especialment la seua relació amb la biopolítica, l’economia dels afectes i les guerres quotidianes obertes per les tecnologies socials de gènere, proposant desentranyar discursos visuals crítics o de resistència.

Activitat performativa per a famílies

EducacióTallersIVAM Centre Julio González

Totalment blanc al principi, el personatge es converteix en una projecció viva per al públic, que comença a pintar a BLANKO amb els colors i pinzells aportant la seua pròpia creativitat. Després de les primeres pinzellades vacil·lants, BLANKO es pintarà una vegada i una altra. L’espectacle es converteix en un vertader “happening” on la gent crea art modern. Ni tan sols Jackson Pollock no ho faria millor!

 

En escena: JOHNman

Dates i hora: dissabte 16 de febrer de 2019 a les 12.30 h. y 18.00h

Dirigit a: famílies amb xiquets de 5 a 10 anys

Duració: aprox. 40 min.

Activitat gratuïta fins a completar aforament

Col·labora:

Relacionats

Activitats 30ª Aniversari de l’IVAM

13 feb. 2019 – 24 feb. 2019
AltresIVAM Centre Julio González
AltresEscèniquesIVAM Centre Julio González

Amb motiu de la celebració del 30 Aniversari, l’IVAM presenta el pròxim 23 de febrer 20 ballarins per al segle XX del coreògraf Boris Charmatz.

L’IVAM busca 20 voluntaris per a assistir, tant en els assajos com en la funció, als ballarins de 20 ballarins per al segle XX.

L’IVAM ofereix la possibilitat de formar part d’aquest espectacle, aprendre i conéixer el treball dels 20 ballarins que integren el projecte.

20 ballarins per al segle XX és la presentació d’un arxiu vivent. Vint artistes de diverses generacions interpreten, evoquen, s’apropien i transmeten cèlebres solos, ara ja oblidats, del segle passat. Uns solos que originàriament havien sigut concebuts o interpretats per alguns dels ballarins, coreògrafs i artistes de performance més significatius de l’escena moderna i postmoderna. Cada artista presenta el seu museu, en el qual el cos és l’espai definitiu per al museu de la dansa. No hi ha, doncs, cap escenari o espai interpretatiu delimitat, sinó que els artistes circulen lliurement entre les sales de la planta baixa i primera planta del museu que alberguen obres de la Col·lecció. Així, entre les obres d’artistes com Anni Albers, Alexander Calder, Gordon Matta-Clark, les Guerrilla Girls, Martha Rosler, Basquiat o Juan Muñoz, diversos ballarins interpretaran peces de Merce Cunningham, Sanja Iveković, Michael Jackson o Pina Bausch.

CALENDARI:

Assaig:

Divendres 22 de febrer de les 10 h. a 19 h.

Actuació:

Dissabte 23 de febrer de 12.30 h. a 20 h.

Requisits:

  • Compromís d’assistència per a acompanyar durant l’assaig i la funció a un dels ballarins que participen en l’espectacle per a assistir-li i ajudar-lo durant la realització del projecte, com a col·laboració, intercanvi i aprenentatge entre artistes.
  • És necessari tindre un nivell alt d’anglés i/o francés.

L’IVAM oferirà gratuïtament als voluntaris el carnet d’Amic de l’IVAM durant un any.

Inscripció:

Les sol·licituds poden enviar-se a l’e-mail: actividades@ivam.es

Places limites a 20.

Relacionats

20 Ballarins per al segle XX

23 feb. 2019
EscèniquesIVAM Centre Julio González

Anna Malagrida. El pes de les cendres

TallersIVAM Centre Julio González

Elaborar un projecte específic EL PES DE LES CENDRES en la Galeria 6 de l’IVAM.

A través del conveni de col·laboració entre l’IVAM i la Universitat Politècnica de València, la Facultat de Belles Arts de Sant Carles ofereix el taller d’Anna Malagrida que es planteja en paral·lel a la seua exposició en l’IVAM, que estarà en exhibició fins al pròxim 24 de febrer de 2019.

El taller forma part de l’exposició “El pes de les cendres” d’Anna Malagrida i consta d’una sessió el dia 8 de febrer, en la qual es visitarà l’exposició amb l’artista que, a continuació, explicarà la producció de la mostra tenint en compte la seua trajectòria i modus operandi de treballar.

Dates: 8 de febrer de 2019
Horari: De 16 a 18h
Lloc: IVAMlab
Nombre de places: 15

Dirigit a Estudiants del Grau en Belles arts, Grau en Disseny i Tecnologies Creatives, Màster en Producció Artística, Màster en Arts Visuals i Multimèdia de la Facultat de Belles Arts de la UPV.

Matrícula. Gratuïta.

Inscripció. Enviar correu electrònic amb les dades personals i escrit de motivació a bellas.artes.cultura@upv.es, indicant en l’assumpte: “curse Elaborar un projecte específic. El pes de les cendres”.

Certificats. En finalitzar el curs s’atorgarà un certificat acreditatiu de l’assistència.

Informació
Vicedeganat de Cultura
Facultat de Belles Arts de Sant Carles (Edifici 3N)
Universitat Politècnica València
Camí de Vera, s/n. 46022 VALÈNCIA
Tel. 96 387 72 21
www.culturabbaa.webs.upv.es

 

Manifestacions de l’energia i transformació de la matèria. Entre l’entropia i el infralleu.

Podria ser l’alta entropia en el procés de transformació de la matèria una imatge premonitòria, una al·legoria d’un col·lapse o d’una agonia del nostre món? Quanta energia es desprén de les falles? Quant pesen les seues cendres?

Aquests treballs són reflexions, propostes plàstiques, que naixen de l’observació d’un cicle que té lloc durant la festa fallera. L’interés se centra en la transformació física d’alguns elements, en com els blocs de poliestiré que serveixen per a fabricar els ninots es transformen finalment en cendra. Un procés que es revela amb moments que resulten ser d’alta entropia, especialment durant la Cremà i la gestió dels residus i de les cendres. L’entropia és un concepte que naix de la física, és una magnitud que indica el grau de desequilibri d’un sistema i es refereix a aquella energia que no pot ser utilitzada com a treball.

Mitjançant la descontextualització i l’alteració del relat habitual, s’obrin noves línies de reflexió i relació sobre qüestions com són la memòria i la transformació de la matèria; la identitat cultural i l’entropia. Es dona cabuda a una altra manera d’avaluar la festa establint la cohesió social o la bellesa, beneficis que són patrimoni immaterial de la humanitat, com a elements a ponderar. Però per a pesar-los necessitaríem un altre tipus de balança, Quant pesa la resplendor del foc? Quant pesen els records? Marcel Duchamp va inventar el concepte de infralleu (inframince) que li servia per a mesurar aqueixa energia a penes perceptible (l’immaterial) i que es malgastava en xicotetes situacions o accions quotidianes (la calor d’un seient que s’acaba de deixar).
El pes de les cendres es mou entre aquests dos conceptes, d’allò xicotet allò gran, del material a l’immaterial, del local al global.

Professorat
Anna Malagrida (Barcelona, 1970).
Viu i treballa a París. Anna Malagrida utilitza fonamentalment la fotografia i el vídeo per a explorar i recrear, a través d’una observació atenta, la nostra experiència quotidiana i l’equilibri inestable entre el privat i el públic. L’artista abandona la representació de la realitat i apel·la en canvi a la nostra fantasia: ens convida a projectar-nos sobre la superfície de les seues imatges i a generar nostres propis continguts visuals dins i fora d’aquestes. Com per la seua pròpia gravetat, en el treball de Malagrida la ciutat queda transformada en teatre, escenari idoni per a narrar la fràgil relació de l’ésser humà amb el seu entorn. L’artista primer examina i després ens insta a mirar sense ser vistos. Des d’una proposta lúcida i sense pretensions, l’obra d’Anna Malagrida sedueix, reconcilia i ens situa entre el visible i l’invisible.

Directora
Laura Silvestre García.

 

ConversesIVAM Centre Julio González

Taula redona amb motiu del 30 Aniversari de l’IVAM.

Participen els exdirectors del Institut Tomàs Llorens i Juan Manuel Bonet, i l’actual director José Miguel G. Cortés.

Moderada per Blanca Berasategui, Directora de la revista El Cultural de El Mundo

Relacionats

Activitats 30ª Aniversari de l’IVAM

13 feb. 2019 – 24 feb. 2019
AltresIVAM Centre Julio González

Boris Charmatz

EscèniquesIVAM Centre Julio González

20 Ballarins per al segle XX presenta un arxiu viu. Vint artistes de diferents generacions interpreten, recorden, s’apropien i transmeten obres en solitari, aclamades però oblidades, del segle passat que van ser concebudes o interpretades originalment per alguns dels més significatius ballarins, coreògrafs i artistes de performances, modernistes i posmodernistes, més rellevants de l’escena.

Cada artista presenta el seu propi museu, on el cos és l’espai definitiu per al museu de la dansa. Per tant, no hi ha ni un escenari ni una demarcació de l’espai d’actuació, sinó tot el contrari, els artistes circulen lliurement entre les diferents sales del museu i els espais. Així, entre obres de la colecció de l’IVAM, diversos ballarins interpretaran peces de Merce Cunningham, Sanja Iveković, Michael Jackson o Pina Bausch entre altres.

Amb la participació de: Djino Alolo Sabin, Boris Charmatz, Ashley Chen, Olga Dukhovnaya, Jacquelyn Elder, Tim Etchells, João Fiadeiro, Letizia Galloni, Nestor García Díaz, Laurence Laffon, Filipe Lourenço, Mackenzy, Fabrice Mazliah, Vera Mantero, Julien Monty, Sonja Pregrad, Marlène Saldana, Sonia Sánchez, Asha Thomas, Javier Vaquero Ollero.

Projecte: Boris Charmatz / Terrain

Producció: Terrain – Assotiation with the support of the Ministry of Culture and the Région Hauts-de-France. Culturesfrance regularly contributes to the international touring of the association. And Musée de la danse / Centre chorégraphique national de Rennes et de Bretagne directed by Boris Charmatz.

Fullet 20 Ballarins per al segle XX

 

Relacionats

Taller de dansa amb el ballarí Filipe Lourenço, participant en “20 Ballarins para el segle XX”

21 feb. 2019
EscèniquesTallersIVAM Centre Julio González

Trobada amb Boris Charmatz

22 feb. 2019
ConversesEscèniquesIVAM Centre Julio González

Convocatòria voluntariat per a “20 BALLARINS PER AL SEGLE XX” de Boris Charmatz

22 i 23 feb. 2019
AltresEscèniquesIVAM Centre Julio González