AltresIVAM Centre Julio González

Presentació del còmic «Diari del Dibuixant de El Dibuixat» que Paco Roca, Premi Nacional de Còmic en 2008 per la seua novel·la gràfica Arrugues (2007), ha creat amb motiu del 30 Aniversari de l’IVAM i de la seua exposició El Dibuixat.

 

Relacionats

Paco Roca. El dibuixat

07 mar. 2019 – 30 jun. 2019
IVAM ProdueixIVAM Centre Julio González

Repensar la ciutadania des del cos

AltresSeminarisIVAM Centre Julio González

Durant el període colonial, tant en les metròpolis com en les colònies Europa va establir un sistema legal basat en la distinció radical d’uns subjectes i uns altres que repercutia en els seus drets en l’espai públic, però també en els privats i en els marcs afectius i familiars. Encara que a la França de finals del segle XVIII se celebrava la Declaració Universal dels Drets de l’Home i el Ciutadà, la noció de ciutadania tenia poc d’universal: categories com la raça, el gènere o l’orientació sexual es convertien en jerarquies que articulaven l’ordre social després de segles de construcció cultural de la diferència.

Aquesta exclusió sistèmica es va inscriure directament sobre el cos. El cos com a construcció política, social i cultural va ser el lloc en el qual es van materialitzar l’explotació i la violència contra els qui en el marc del capitalisme i el colonialisme sustentaven l’avanç econòmic i de poder europeus. Per a això es “va inventar” un cos “normal” que és abans de res amo de l’espai públic. Un espai civil; un espai domesticat, autodenominat civilitzat. El normatiu, principalment blanc, masculí i heterosexual, establia els límits a l’accés a aquests drets.

Aquest congrés planteja discutir, des de diferents perspectives com la pràctica artística i curatorial i altres disciplines com els estudis culturals, teoria política o filosofia, diferents definicions i experiències entorn de la ciutadania a Europa i el Mediterrani. D’una banda, com a concepte homogeneïtzador i normalitzador, es tracta de pensar en les justificacions i conseqüències de les diferents experiències no normatives al llarg de la història i el present. Per un altra, la ciutadania està actualment sent repensada i qüestionada des de dissidències que plantegen altres maneres d’entendre-la. Identitats i solidaritats en alguns casos transnacionals que qüestionen l’estat com a origen del sentiment de pertinença o el que James Holston va dir “ciutadanies insurgents”, que responen a les expectatives d’una comunitat sense la intervenció de l’estat i que s’organitzen i subjetivitzen per a habitar l’espai públic.

La present edició del Congrés està dirigida per Inés Plasencia, investigadora, gestora cultural independent i docent en Duke University de Madrid i Professora Associada de la Universidad Autónoma de Madrid, UAM.

El comité científic que ha seleccionat les comunicacions està integrat per: Esther (Mayoko) Ortega, Lucas Platero, Víctor Mora, Julia Ramón i Inés Plasencia.

 

CONFERENCIANTS CONVIDATS

Daniel Baker és artista, comissari i investigador. Gitano nascut en Kent, té un doctorat sobre estètica rroma pel Royal College of Art de Londres. És comissari de FUTUROMA en la 58a Biennal Internacional d’Art de Venècia (2019).

Rubén H. Bermúdez és fotògraf i docent. És autor del llibre Y tu, por qué eres negro?, així com co-fundador del grup de treball ‘Conciencia-Afro’. Escriu en la Revista ClavoArdiendo Magazine.

Alessandra di Maio és especialista en literatura anglòfona, especialment africana i de la diàspora. També és professora en la Universitat de Palerm. Els seus interessos reuneixen els estudis postcolonials, culturals, transnacionals, migratoris i de gènere des d’una perspectiva interdisciplinària. Ha co-organitzat el congrés Resignifications: The Black Mediterranean, vinculat al projecte Black Portaiture(s) de la Nova York University.

Nancy Garín és investigadora en art vinculada al pensament crític, noves pedagogies, arxiu, memòria històrica i pensament decolonial. Ha sigut part del grup Etcétera i La Internacional Errorista (l’Argentina) així com del grup Península (Madrid). És part de Equipo re, que venen desenvolupant des del 2012 el projecte Anarchivo sida i del projecte d’investigació i formació “Espectros de lo Urbano”.

Melanie Keen és directora i curadora cap de Iniva (Institute of International Visual Arts), una organització d’arts visuals radical i en evolució. Amb la Biblioteca Stuart Hall com a centre crític i creatiu del seu treball, Iniva col·labora amb una sèrie de productors culturals per a desafiar les nocions convencionals de diversitat i diferència. En una carrera de més de vint anys, Melanie també ha sigut curadora independent i consultora d’art. Després de quasi quatre anys en Iniva, després d’haver renovat la seua missió i visió, Melanie es convertirà en directora de Wellcome Collection, Londres, a la tardor.

Violeta Assiego, és advocada, activista i investigadora social. Col·labora en diferents projectes d’anàlisis, incidència, formació i comunicació de temes relacionats amb gènere, diversitat sexual, discriminació i violències des d’un enfocament de drets humans. Col·labora periòdicament com a columnista en eldiario.es i ha publicat diferents guies i estudis. La seua mirada es nodreix de la resiliència, dignitat i experiència de vida de les persones que són víctimes de la discriminació i la violència.

Jean Beaman és Professora Assistent de Sociologia en la Universitat de Califòrnia, Santa Bàrbara. Anteriorment va ser professora en la Universitat de Purdue i ha sigut professora visitant en la Universitat de Duke i en l’Institut Universitari Europeu (Florència, Itàlia). La seua investigació és de naturalesa etnogràfica i se centra en la raça/ètnia, el racisme, la migració internacional i la violència patrocinada per l’Estat tant a França com als Estats Units.

PROGRAMA

(Programa complet adjunt)

Divendres 25 d’Octubre

9.30h. Acreditacions
10.00h. Benvinguda i obertura del Congrés
10.30h. Conferència: Violeta Assiego
11.45h. Pausa café
12.15h. Comunicacions
14.00h. Pausa
16.00h. Comunicacions
17.30h. Pausa
18.00h. Conferència: Alessandra Di Maio

Dissabte 26 d’Octubre

10.30h. Inici de la jornada a càrrec d’Inés Plasencia
11.00h. Conferència: Melanie Keen
12.00h. Pausa café
12.30h. Taula redona.
Participants: Daniel Baker, Rubén H. Bermúdez i Nancy Garín
14.00h. Pausa
16.00h. Comunicacions
17.30h. Pausa
18.00h. Conferència: Jean Beaman
19.00h. Conclusions i tancament del Congrés

 

INSCRIPCIONS

Les inscripcions hauran de formalitzar-se a través de web de l’IVAM: http://entradas.ivam.es/principal.aspx

Assistents al Congrés: 30 €

Estudiants (prèvia acreditació): 15 €

Amics de l’IVAM: gratuït

Comunicacions acceptades: gratuït

 

CERTIFICATS

L’IVAM expedirà certificats per a les comunicacions acceptades i als participants del Congrés que acrediten, mitjançant la signatura en les fulles de control, l’assistència al 80% de la sessions del congrés.

 

 

Hui és el futur: jugar a ser artistes moderns

EducacióTallersIVAM Centre Julio González

Son tallers de 5 dies de duració que invita a crear art de manera lúdica. L’amplitud de l’obra de Léger ens permetrà, cada dia, visitar una sala de I’exposició Fernand Léger i la vida moderna i, prenent exemple d’este artista, aprendre tècniques plàstiques com la il·lustració i la pintura aplicades a diferents llenguatges, com el llibre il·lustrat, el muralisme, el cine i l’animació experimental.

L’objectiu principal del taller és proporcionar un espai d’oci Iligat a l’art en la ciutat de Vàlencia; però els que participen també apreciaran el valor d’elements artístics com la inspiració, la creativitat o la capacitat d’expressar-se.

Esta proposta vol mostrar una visió optimista de la vida moderna en què l’artista és partícip, podent aportar solucions creatives i vísions inspiradores.

Dates: del 25 de juny al 2 d’agost

Dies i hora: de dilluns a divendres de 10.00 a 13.30 h

Durada: 3 hores i mitja

Dirigit a: col·lectius amb xiquetes i xiquets de 6 a 12 anys en risc d’exclusió social

Aforament màxim: 20 persones

Inscripcions: grups concertats

Disseny i execució: Emilio Martí

Informació: 963 176 653 / 963 176 665

Taller gratuït

Col·labora:

Relacionats

Fernand Léger i la vida moderna

03 mai. 2019 – 15 set. 2019
ExposicióIVAM Centre Julio González
VisitesIVAM Centre Julio González

Recorregut a l’exposició “Volcà d’Agras. Drets Miners” a càrrec de l’artista Lara Almarcegui.

Activitat gratuïta. És necessari inscriure’s 15 minuts abans del començament de la visita en el mostrador situat en l’Hall d’entrada a l’IVAM. Places limitades (se seguirà l’ordre d’inscripció).

Relacionats

Lara Almarcegui

11 jul. 2019 – 27 oct. 2019
IVAM ProdueixIVAM Centre Julio González

Conversa amb motiu de la inauguració de l’exposició «Volcà d’Agras. Drets Miners» de Lara Almarcegui

11 jul. 2019
ConversesIVAM Centre Julio González
ConversesIVAM Centre Julio González

Participen l’artista Lara Almarcegui i Mariana Cánepa de l’oficina curatorial Latitudes.

El projecte específic que l’artista Lara Almarcegui (Saragossa, 1972) ha desenvolupat per a l’espai de la Galeria 6 de l’IVAM focalitza la seua atenció en els drets miners. Per això ha pres com a lloc d’investigació el volcà d’Agras a Cofrents, que va ser explotat com a pedrera per la indústria cimentera des de mitjan anys setanta fins als anys huitanta.

Almarcegui proposa una reflexió entorn de la propietat dels drets d’exploració i investigació dels minerals, drets que són de propietat pública i són gestionats per les administracions. A més, per a contextualitzar aquest projecte dins de la seua trajectòria s’inclouen en la mostra altres treballs de l’artista sobre drets miners en altres països com Noruega o Àustria.

Sota el núvol d'estiu

IVAM ProdueixIVAM Centre Julio González

La previsió de pluges aquest estiu a València és molt inusual. S’esperen precipitacions localitzades molt freqüents a l’esplanada de l’IVAM.
Juny, juliol i agost són els mesos més secs i calorosos en la capital del Túria. Normalment, a penes se superen els 20 mm. Enguany, no obstant això, s’aconseguiran els 300 mm. Aquest curiós fenomen meteorològic, desconegut fins hui a les regions mediterrànies, genera unes condicions molt propícies per a la trobada.
Es tracta d’una pluja molt fina, que a penes xopa, però els efectes prolongats de la qual suposen un gran alleujament als excessos d’exposició solar tan comunes per aquestes dates. Es preveu que aquestes pluges creuen un localitzat microclima a l’entorn de l’IVAM, amb importants baixades tèrmiques el que pot portar a rescatar peces oblides en el més profund de l’armari.
S’espera, per tant, aquest estiu, un canvi en els hàbits i les vestimentes en el centre de la ciutat. Una estranya combinació de vestits de bany, *bikinis i impermeables tenyiran l’àrida esplanada de l’IVAM.

L’Agència Estatal de Meteorologia ha constatat que les pluges es regeixen per un estrany cicle i es dubta sobre la naturalesa d’aquest. La coincidència dels increments de les precipitacions amb l’esdeveniment “Els escalons de l’IVAM” fan sospitar que podria arribar a tractar-se d’un incident provocat.
Estudiosos del clima i dels costums estivals s’acostaran a València aquest estiu per a documentar l’inusual fenomen, intentar revelar el seu misteri i promoure futures repliques.

Quedem per a la pluja de les 5?

Consulta la previsió meteorològica de l’IVAM i programa les teues visites.

 

Videos

MúsicaIVAM Centre Julio González

Per segon any consecutiu, els divendres de juliol el col·lectiu theBasement actuarà a partir de les 20.30 h a l’esplanada de l’IVAM amb música en directe punxada pel seu equip de DJs, House, funk, disc…, música a càrrec dels imprescindibles de l’escena local.

Divendres 5 de Juliol 2019:
Els dj’s residents del col·lectiu Goalmaker i Aapaes calfaran l’ambient en la primera edició d’aquest cicle musical per a donar pas a la llegenda viva valenciana Andrés Llatas, un exponent de la música underground amb més de 25 anys d’experiència a la seua esquena. Una primera presa de contacte que segellarà les bases d’un mes de juliol ple de bon gust musical, amb selectors de primer nivell.

Line Up:
20:30h – 22:00h Goalmaker B2b Aapaes
22:00h – 00:00h Andrés Llatas

Divendres 12 de Juliol 2019:

En una vetlada temàtica que girarà entorn dels ritmes més seixanters i huitanters del disc i el funky, el trio de residents del col·lectiu format per Toni Copas Whatever i Boranimals, encendran la metxa del ball per a veure caure la nit amb els grooves del house més selecte. Selectors locals d’alta volada per a paladars exigents.

Line Up:
20:30h Toni Copas
21:30h Boranimals
23:00h Whatever

Divendres 19 de Juliol 2019:

La formació valenciana Sierrra, posarà en valor els seus grans èxits a nivell internacional, en els quals fusionen ritmes africans amb el disc més descarat. Al costat d’ells completaran el cartell, el resident Apaes i la promesa local Sueezo, la trajectòria de la qual en el seu meteòric ascens al panorama internacional.

Line Up:
20:30h Sierrra
21:30h Aapaes
23:00h Sueezo

Divendres 26 de Juliol 2019:

Els residents Whatever i Toni Copas obriran a Never Dull: el mexicà amb base d’operacions a Los Angeles qui arrasa en els charts de mig món. Never Dull qui ja traguera les seues produccions d’a través del segell theBasement Discos, acumula diversos milions de plays en les diferents plataformes de streaming musical, amb crítiques que auguren un futur prometedor per a aquest jove productor.

Line Up:
20:30h Whatever
21:30h Toni Copas
23:00h Never Dull

Divendres 6 de Setembre 2019

Sessió de clausura del projecte Sota el Núvol d’estiu del Grup Aranea a càrrec de el  equip de Dj’s de TheBasement SoundSystem.

 

Amb la col·laboració de Mascaraque Cafeteria de l’IVAM:

http://thebasementxxx.com/webapp/

AltresIVAM Centre Julio González

Dins del procés de treball desenvolupat pel Centre d’Investigacions Col·laboratives (C.I.C.), la galeria 3 de l’IVAM es converteix en espai no solament expositiu sinó també en un lloc de trobada i d’investigació per a l’activació de la pròpia mostra centrada en l’origen de l’IVAM i el context cultural i artístic d’aqueix moment. Per a això, dimarts que ve 4 de juny i com  a cloenda de la mostra, tindrem una trobada oberta al públic amb Ramon Escrivà, Manel Granell, Teresa Millet i Josep Salvador, membres de l’equip del museu des dels seus inicis.

El Centre d’Investigacions Col·laboratives (C.I.C.) es planteja com un espai de treball constituït per un grup d’investigació que desenvolupa processos i metodologies híbrides d’estudi i anàlisis vinculades amb la programació del museu així com amb la seua col·lecció. Al seu torn, aquest lloc es converteix també en un espai de formació amb una aproximació tant a l’àmbit teòric com al pràctic de les treballs realitzats per i des del museu, incloent també la presència de pro­fesionals convidats que complementaran els processos del museu i ajudaran a generar un territori en el qual desenvolupar processos d’experimentació i assaig.

Discursos, espais i extrems de la sexepolítica dels anys 70 i 80

CinemaIVAM Centre Julio González

Amb motiu de l’exposició Sexepolítiques del Cinema Marginal es presenta el cicle de cinema de tres sessions que busca oferir una visió general de les propostes estètiques i polítiques de la sexepolítica del cinema marginal dels anys setanta i huitanta, en la qual es reflecteixen tant les seues estratègies més convincents com els seus buits.

Cada sessió anirà precedida per una trobada o xarrada amb directors protagonistes de l’època o investigadors sobre les relacions entre cinema i sexualitats dissidents com José Romero, Luis Escribano, Estíbaliz Sádaba i Juan Antonio Súarez. També comptarem amb la intervenció en l’exposició de la mediadora Manuela Pedrón Nicolau que proposarà una reflexió sobre les relacions entre l’arxiu, el cinema i el comissariat.

PROGRAMA

Divendres, 28 de juny de 2019

18.00 h.- Presentació

18.15 h.- Trobada amb José Romero i Luis Escribano, modera Alberto Berzosa.

19.15 h.- Projecció  ¡Abajo la ley de peligrosidad! 1977. 12’ de José Romero.

19.30 h.- Projecció de Fosca 1977. 9’ de Carles Comas.

19.40 h.- Projecció de También encontré mariquitas felices. 1980. 70’ de Els 5 QK’s

 

Dissabte, 29 de juny de 2019

12.00 h.- Recorregut a l’exposició Sexepolítiques del cinema marginal amb Manuela Pedrón Nicolau.

13.00 h.- Projecció de El dret d’estimar. 1979. 49’ d’Esteve Rovira.

13.50 h.- Projecció de El otro Luis. . 1977. 22’ d’Alejo Loren.

14.15 h.- Fi de la sessió

18.00 h.- Projecció de El noi que llegia Marcuse. 1979. 14’ de Xavier Benlloch.

18.15 h.- Projecció de Silencis. 1982. 14’ de Xavier-Daniel.

18.30 h.- Conferència Potencias de una sexopolítica de carga lésbica en los 70, a càrrec de Estibaliz Sádaba.

 

Diumenge, 30 de juny de 2019

11.00 h.- Conferència Sexopolítica en Maenza, Padrós y Zulueta, a càrrec de Juan Antonio Suárez.

12.00 h.- Projecció de Roma-Brescia-Cannes. 1974. 26’ d’Iván Zulueta.

12.30 h.- Projecció de Els Ocellots agafem l’últim tranvia. 1983. 22’ de Els 5 Qk’s.

12.55 h.- Projecció de IXE. 1980. 48’ de Lionel Soukaz.

CàtedraIVAM Centre Julio González

Emanuele Vezzoli dirigeix i interpreta «Representació escènica del cos negat, Ocean Terminal» de Piergiorgio Welby.

«No estava prou viu per als vius,

No estava prou mort per als morts».

Piergiorgio Welby

El cos i la ment són inseparables, el soma i la psique són components essencials de la vida. La seua divisió, com ens diu Husserl, faria del cos un Körper, un mer cos físic i ja no un Leib, un cos viu.

Quan tals separacions tenen lloc, negant totalment un component respecte a l’altre, podem continuar parlant de la vida? Quan la carn no està allí, quan resta, on pot encarnar-se la consciència? Ocean Terminal és la representació escènica de l’obra literària homònima del cos negat de Piergiorgio Welby, a través del cos afirmat de l’actor que encarna la seua reescriptura dramatúrgica sobre l’escenari. El cos és l’eina primordial a través de la qual podem comunicar-nos amb els altres, anticipar el llenguatge i després apropiar-nos d’ell per a poder estendre’ns més enllà dels seus límits físics. Un cos ideal, un cos sa, harmoniós, dinàmic, viu, per a contar la història en escena d’un cos negat, cada vegada més absent, un cos que es desprén per la força com una fulla morta de l’arbre de la vida i es porta amb ell aqueix alé que la medicina i la ciència, en la seua immensa majoria, volgueren retindre però que no tenen èxit.

Emanuele Vezzoli

Nascut en 1958, és actor i director i actualment treballa en la Fondazione Teatre Due de Parma. Es va graduar en el DAMS de Roma3 i a l’Escola d’Art Dramàtic del Piccolo Teatre de Milà dirigida per Giorgio Streheler. Dirigeix: Gli Innamorati de Carlo Goldoni, Ocean Terminal de Piergiorgio Welby, Pazza d’Amore de Dacia Maraini, Elegia per una Signora i Non mi ricordo più niente d’Arthur Miller, Ammazzare le Donne è Facile de Giusi Pieragostini, Rabosa de Margaret Mazzantini. La seua carrera com a actor es desenvolupa en el teatre al costat d’artistes com: Franco Parenti i Andrée Ruth Shammah, Franco Zeffirelli, Valentina Cortese, Rossella Falk, Mario Missiroli, Lamberto Puggelli, Turi Ferro, Anna Proclemer, Sergio Fantoni. Amb Jean Paul Denizon va començar a estudiar el teatre de Peter Brook, escenificant en el Théâtre des Bouffes du Nord el Viatge de l’home que buscava la veritat de Jean Claud Carrière. Aprofundeix en l’estudi del cos en escena iniciat en el Piccolo Teatre amb Marise Flach, alumna de Etienne Decroux, amb la coreògrafa Gabliella Borni.

CÀTEDRA D’ESTUDIS ARTÍSTICS. SEGLES XX/XXI

Càtedra d’Estudis Artístics (IVAM-UV-UPV-UMH)

Directores:  Giulia Colaizzi / Marina Pastor

Esta col·laboració entre la Universitat de València UV, la Universitat Politècnica de València UPV, la Universitat Miguel Hernández d’Elx i l’IVAM, pretén ser un focus d’investigació, estudi i difusió de l’art visual dels segles XX i XXI. El seu objectiu serà en aquesta segona edició animar la reflexió sobre la vida de les imatges tant en el món de l’art com en el de la vida social, inclosa la imaginària. Ho farà amb amplitud de mires i evitant restriccions acadèmiques, artístiques o tecnològiques, però, això sí, enriquint-se i aprofitant quants suports acadèmics, museístics i institucionals estiguen al seu abast. Per aquesta raó, la seua organització en l’IVAM resulta propícia en la mesura en què pot enriquir les seues activitats, amb la reflexió sobre les exposicions, instal·lacions o conferències, així com dels cicles de projeccions.

TEMA DE ESTUDIO

“Cos, imaginari social i cultura visual”

L’àmbit de la visualitat, en el sentit explícit del seu valor cultural, de la seua producció i interpretació, ofereix, des de l’experiència estètica i la producció artística, un espai que és propici per a l’estudi dels diferents significats i els diversos interessos que conformen la construcció identitària dels subjectes, sobretot pel que fa a la producció d’imatges del cos. Proposem investigar les característiques del camp de la imatge –en els seus continguts, els seus mètodes i les seues relacions- a través de la producció de l’imaginari social i les seues formes de difusió. Una teoria crítica sobre els media i les seues expressions es constitueix com un camp en què analitzar els discursos sobre el cos i en el qual realitzar una aportació crítica vinculada al seu desenvolupament en el mitjà social. Partint d’aquestes premisses, ens proposem revisar, en el Programa de la Càtedra d’Estudis artístics de l’IVAM, durant els pròxims dos anys, els creus i controvèrsies de la perspectiva de gènere oberta pel feminisme i els Gender Studies, en la seua confluència amb disciplines com els estudis visuals i la crítica cultural. Donat el cúmul de temes que obri aquesta problemàtica, posarem l’accent en la representació visual i audiovisual de la corporeïtat, treballant sobre els diferents conceptes de cos, les seues representacions i les seues relacions amb els imaginaris, amb l’entorn urbà i l’arquitectura, amb l’entorn natural i les noves ecologies, amb la configuració dels cossos des de les teories decoloniales i epistemologies del sud, i atendrem especialment la seua relació amb la biopolítica, l’economia dels afectes i les guerres quotidianes obertes per les tecnologies socials de gènere, proposant desentranyar discursos visuals crítics o de resistència.

AltresIVAM Centre Julio González

Dins del procés de treball desenvolupat pel Centre d’Investigacions Col·laboratives (C.I.C.), la galeria 3 de l’IVAM es converteix en espai no solament expositiu sinó també en un lloc de trobada i d’investigació per a l’activació de la pròpia mostra centrada en l’origen de l’IVAM i el context cultural i artístic d’aqueix moment. Per a això, dimarts que ve 28 de maig, tindrem una trobada amb Olga Fernández, professora de la Universitat Autònoma de Madrid.

En aquesta trobada oberta al públic el C.I.C. es pretén treballar amb Olga Fernández sobre la història de l’exposicions de l’IVAM i el seu context.

El Centre d’Investigacions Col·laboratives (C.I.C.) es planteja com un espai de treball constituït per un grup d’investigació que desenvolupa processos i metodologies híbrides d’estudi i anàlisis vinculades amb la programació del museu així com amb la seua col·lecció. Al seu torn, aquest lloc es converteix també en un espai de formació amb una aproximació tant a l’àmbit teòric com al pràctic de les labors realitzades per i des del museu, incloent també la presència de pro­fesionals convidats que complementaran els processos del museu i ajudaran a generar un territori en el qual desenvolupar processos d’experimentació i assaig.

EducacióVisitesIVAM Centre Julio González

Dissabte 22 de juny, 18:00h
Diumenge 7 de juliol, 12:00h
Diumenge 14 de juliol, 12:00h

Visita comentada a l’exposició “ Cas d’estudi. Equipo Crónica

Inscripcions: 15 minuts abans de la visita en el mostrador del vestíbul

Impartida per: Luminària.

Relacionats

Equipo Crónica

20 jun. 2019 – 08 set. 2019
Cas d'estudiIVAM Centre Julio González