La gamificación como herramienta para diseñar el proceso de enseñanza-aprendizaje
El cas de 'La dona davant de l'espill'
El museu pot ser un escape room, convertir-se en un escenari ple de pistes amagades a les obres de Julio González, o als llibres de +Moguda!, la biblioteca per a professorat de l’IVAM?
L’IVAM i el Cefire d’àmbit Artístic Expressiu de València estrenyen col·laboració i compromís cap a la formació del professorat de diversos àmbits de tot el territori amb aquesta nova proposta formativa. En aquesta, l’enginy, l’art contemporani i l’amor per la lectura s’uneixen en un gran joc en què els participants aprendran a dissenyar i implementar les seues pròpies escape room lectores a l’aula.
Amb aquesta proposta aprendrem eines de gamificació que el professorat d’educació primària i secundària podran posar en pràctica a l’aula. El curs està enfocat des de l’experimentació de diferents activitats gamificades als espais de l’IVAM Centro Julio González.