Visites educatives per a docents i educadors en formació
Trobades formatives amb l'equip d'educació i programes públics de l'IVAM
L’IVAM vol reforçar la seua vessant d’institut i, amb el ferm objectiu d’obrir el museu com un espai d’aprenentatge i consolidació de coneixements artístics i culturals amb orientació professional, facilita una formació de caràcter pràctic en qüestions relacionades amb l’educació en museus i la mediació cultural.
Per això, l’equip del departament d’Educació i Programes Públics ofereix la possibilitat d’explicar la seua tasca i les seues dinàmiques de treball a grups d’estudiants d’Història de l’Art, Magisteri, Belles Arts, Filosofia, Gestió Cultural, cicles formatius d’educació, formació del professorat i altres disciplines interessades.
Partint de la programació pública del museu, en un format de visita dialogada, els futurs professionals de l’educació i la cultura, així com el professorat, podran sol·licitar conéixer de primera mà la programació educativa, tot conversant sobre els objectius, els aspectes fonamentals i les metodologies o dinàmiques pràctiques de treball.
*Les visites es realitzaran sempre condicionades a la programació i a la disponibilitat de l’equip de l’IVAM, i hauran de ser gestionades i acompanyades pel professor o la professora de l’assignatura.
*Per a ampliar la informació, contacteu amb: reserves_ext@ivam.es
Dates: a consultar segons disponibilitat.
Les reserves s’hauran d’efectuar amb un termini mínim d’un mes d’antelació a: reserves_ext@ivam.es.
La reserva no es considerarà efectiva fins que el museu no n’haja confirmat la disponibilitat.


