Contents com unes pasqües. Programació especial
L’IVAM celebra les Pasqües amb una programació que animarà tots els públics a passar l’estona aprenent, descobrint, jugant o pensant juntes a l’IVAM.
Les activitats familiars de dansa, música o contes il·lustrats es donen la mà amb els espais d’ús autònom infantil, com ara la biblioteca familiar Moguda!, El Racó de llum del museu o la Sala Blana, adaptada a persones 0-1 anys.
D’altra banda, les visites comentades per a públic general despleguen una variada baralla d’exposicions a recórrer els dies festius. No vos perdeu l’easter egg de la programació: l’exposició de l’artista peruana Andrea Canepa tanca les portes, però el museu ofereix l’oportunitat de recórrer-la, en una última visita comentada el mateix dia de la clausura.
A més, podràs acostar-te als pilars de la col·lecció de l’IVAM, Julio González i Ignacio Pinazo, amb les seues noves propostes, o recórrer els treballs en diàleg d’Anna Talens i Mar Guerrero o els plantejaments que ens acosen als oficis tradicionals en A mig foc.
Aquestes Pasqües, no et quedes pensant en la mona i… vine a l’IVAM!
PROGRAMACIÓ ESPECIAL PASQUERA*
Espais autònoms específicament dissenyats per a la infància i les seues famílies:
- Moguda! La biblioteca familiar de l‘IVAM: De l’1 al 12 d‘abril, en horari d‘obertura del museu. Sense reserva prèvia.
- La sala Blana. L‘espai 0-1 del museu. En horari d‘obertura del museu. Sense necessitat de reserva prèvia.
- El racó de llum. Espai de joc lliure ple de llums i ombres per a primera infància i les seues famílies. Sessió a les 10h, 11h, 12h, 13h, 14h, 15h, 16.30h, 17.30h. Requereix reserva.
Activitats en família:
- 4 d’abril a les 11h. Una visiteta a l’exposició Territoris en trànsit / Solo duo: Anna Talens & Mar Guerrero. Dirigida a persones adultes, en companyia de les criatures 0-1. Idioma: valencià.
- 5 d’abril a les 12h. La veueta del museu. Passeig cantat en família per l’exposició Andrea Canepa. Entre allò profund i allò distant per aprendre a escoltar les obres d’art. Idioma: castellà.
- 7 d’abril a les 12h. Quina dansa! Taller familiar de dansa per l’exposició La dona en l’obra de Julio González. Idioma: castellà
- 8 d’abril a les 11h. Una visiteta a l’exposició Andrea Canepa. Entre allò profund i allò distant. Dirigida a persones adultes, en companyia de les criatures 0-1. Idioma: castellà.
- 9 d’abril a les 12h. Oh! Una experiència de narració per a famílies curioses. Taller familiar de narració mitjançant l’art. Idioma: valencià.
- 11 d’abril a les 12h. Mans a l’obra! Taller intergeneracional d’art per a avis i néts, a partir de l’exposició Territoris en trànsit / Només duo: Anna Talens & Mar Guerrero. Idioma: castellà
Visites comentades. Recorreguts per a públic general a les exposicions:
- Divendres 3 d‘abril a les 12h. Territoris en trànsit / Solo duo: Anna Talens & Mar Guerrero. Idioma: castellà.
- Dissabte 4 d‘abril a les 18h. L´aura d´una saga moderna:Ignacio, José i Marisa Pinazo. Idioma: castellà.
- Diumenge 5 abril a les 12h. A mig foc. Idioma: valencià.
- Divendres 10 d’abril a les 18h. Territoris en trànsit / Solo duo: Anna Talens & Mar Guerrero. Idioma: valencià.
- Dissabte 11 d’abril a les 18:00 h. La dona en l’obra de Julio González. Idioma: castellà.
- Diumenge 12 d’abril a les 12:00 h. Andrea Canepa. Entre allò profund i allò distant. Idioma: castellà. Cloenda de l’exposició. Idioma: castellà.
*Totes les activitats (excepte La Sala Blana i Moguda!) requereixen reserva prèvia.
Col·labora:


