Mar Reykjavik és màster MasterLav Laboratori de creació audiovisual contemporània i graduada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València. Últimament ha realitzat una residència en els estudis NKF d’Estocolm, ha sigut resident en Residències de Creació Escorxador Madrid, Cultura Resident, Centre Huarte, Resistències del GVA, Artistes Residència del CA2M i La Casa Encendida i Fundació Bilbaoarte Fundazioa. El seu treball s’ha pogut veure en espais nacionals com a Galeria Rosa Sants, IVAM, Pols, La Posta a València; CA2M, La Casa Encesa o Cineteca d’Escorxador de Madrid, Angels Barcelona, Ca Felipa, Fundació Joan Brossa a Barcelona i internacionals com SupermarketArtFair Estocolm, Centre Cultural La Recol·lecta a Buenos Aires, Spacio Franco a Palerm, SYSTEMA a Marsella i l’Institut d’Art Contemporani de Lió dins de la 16ème Biennal de Lió. Compagina la seua pràctica artística amb la didàctica havent treballat en espais com a Màster Lav Laboratori de creació audiovisual contemporània i Espai d’Art Contemporani de Castelló entre altres.

Iris Torruella Segura és màster Història de l’Art Contemporani i Cultura Visual en el Museu Reina Sofia i formació al professorat per la Universitat de Barcelona i graduada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona, actualment participa en el Programa d’Estudis Independents del MACBA. Va gaudir de la beca MAEC-AECID en gestió cultural en el Centre Cultural d’Espanya a l Salvador i actualment forma part de l’equip de l’Antic Teatre. Ha realitzat projectes amb CentroCentro, HANGAR, Constant (Bruselas), Bozarlab (Bruselas) i Bòlit. Centre d’Art Contemporani. La seua pràctica oscil·la entre la investigació, la pedagogia i la producció artística a través del moviment. Ha performat anteriorment per a Mar Reykjavik a MIYA SAMA, un assaig sobre la versió, realitzat en 2021 en el marc de Ca Felipa Arts Visuals.

Néstor García és artista i curador independent. Es forma en teatre físic en el Institut del Teatre (Barcelona) i en coreografia en P.A.R.T.S (Brussel·les). Mes tard amplia els seus estudis en el Programa d’Estudis Independents del MACBA (2023-24). El seu treball escènic ha sigut presentat en prestigiosos festivals internacionals com el Tanz im August (Berlín), el Batârd Festival (Brussel·les) o el Zürcher Theater Spektakel (Zurich). A més participa en alguns projectes liderats per reconeguts coreògrafs internacionals com Xavier Le Roy, Boris Charmatz, Noe Soulier o Michiel Vandevelde. Des del 2012 treballa amb Tino Sehgal com performer i coordinador de projectes. Com a curador és membre fundador de Pols, espai d’art independent a València. Ha sigut responsable dels programes de performance de l’IVAM Posar el Cos (2020), Esplai IVAM (2020) i Pasado Continuo (2021). Ha curat les XXVII XXVII Jornadas de Estudio de la Imagen al costat de Jesús Alcaide i Victor Aguado Machuca i ha sigut director artístic del Festival Sâlmon de Barcelona 2023 i 2024 al costat d’Andrea Rodrigo.

Aleksandra Stojanovic és directora creativa amb una trajectòria rica i diversa en el disseny gràfic, iniciada a Belgrado. Després de més d’una dècada perfeccionant la seua activitat professional a la seua ciutat natal es trasllada a València on s’empapa de la cultura amb amplitut, compartint estudi amb altres dissenyadores i artistes del context i on treballa al costat de Mar Reykjavik, amb qui comença una conversa sobre llenguatge, cultura, tradició i traducció que s’estira fins avui resolent-se en la seua participació en “A Gap Between Two Adjacent Teeth/Una Font Raja”. Actualment resideix a Madrid, des d’on lidera un equip de producte i disseny